Nowy system przyznawania doswiadczenia


Podstawa:

Przygoda Sugerowane EXP
Bardzo latwa7 / -
Latwa10 / 0.1
Srednia15 / 1
Srednio trudna20 / 2
Trudna25 / 4
Bardzo trudna35 / 7
Ekstremalnie trudna45 / 10
Niemozliwa70 / 20

Punkty po prawej stronie przyznajemy za czynnosci zwiazane z profesja:


Premie:

Premia za Wartosc (w %)
Pomysl, rozgryzienie pomyslu GM-a+1 - +5
Pomysl ratuje druzyne+2 - +10
Wczucie sie w role-5 - +5
Zabawa-3 - +3
Premia za sukces+1 - +5

Podzial miedzy graczy: Kazdy dostaje 1%, ktory uznaniowo dzieli miedzy pozostalych. Nie moze przeznaczyc mniej niz 0.25%. Nie musi rozdzielac calej sumy, moze nie przydzielic nic.

Poziom, a przyznawane doswiadczenie i czas potrzebny na "przetrawienie" awansu

Poziom Mnoznik EXP Min. czas miedzy awansami
1 - 31.540
4 - 51.270
6 - 7190
8 - 100.9140
11 - 130.8260
14 - 170.7360
18 +0.5520


Potrzebne EXP z teorii do awansu (dla magow):

Na poziom % EXP
2 - 310
4 - 520
6 - 730
8 - 1240
13 - 1450
15 - 1660
17 - 1870
19 +80


Inteligencja postaci, a czas potrzebny do "przetrawienia":

Inteligencja Modyfikator (w %)
1 - 2Nigdy nie awansuje
3 - 4+50
5 - 7+30
8 - 10+10
11 - 120
13 - 14-10
15 - 16-20
17 - 18-30
19 +-50



Amin/Collaps